Des honlapja!

[...The Matrix has you...]

 
FőMenü
 
Boldog névnapot!

 

Boldog névnapot!

 
Már ennyi az idő???
 
Citromail

Citromail - Levelet kaptam! Lájf

 
E-mail 4 Me

 

des_sed@vipmail.hu

 
Tehén ;)

 
-=[Végigjátszások]=-
-=[Végigjátszások]=- : Diablo II: Lord of Destruction

Diablo II: Lord of Destruction

***  2004.10.17. 12:10

A játék első feladatát Akara-tól kapjuk érkezésünk...

Act I:
======

Küldetés 1: Den of Evil:
------------------------
A játék első feladatát Akara-tól kapjuk érkezésünk színhelyén (Rogue
Encamoment). Az első beszélgetésünk alkalmával megbíz minket a Gonosz
fészkének (Den of Evil) megtisztításával. A küldetés rémisztő címe
ellenére ez a Quest a legkönnyebben megoldhatók egyike lesz amolyan
szárnypróbálgatás, ami megadja a további feladatok alaphangulatát. A
Gonosz fészke a táborhelyen kívül a Blood Moor-ban található. A
barlanghoz vezető úton különösen figyeljünk oda a sámánokra, akik
varázserejüknek köszönhetően képesek feléleszteni elhalálozott
társait. A fészek megtisztítása után (el kell pusztítanunk az összes
szörnyet) az addig sötétségre ítéltetett barlangot átható napfény
tölti el. Miután feladatunk bevégeztetett térjünk vissza Akarához és
fogadjuk el jól megérdemelt jutalmunkat az első Skill - pontunkat.

Küldetés 2: Sisters Burial Grounds:
-----------------------------------
Az újabb erőpróbáról ismét a faluban szerzünk tudomást, ahol Kashaya
megosztja velünk titkát a gonosz Blood Ravenről. A hölgy képében
újjászületett sátán a csontvázak és zombik hordájának a vezetője.
Természetfeletti képességeinek köszönhetően képes arra, hogy az őrület
torkából átteleportálja azokat. A gonoszhoz a Blood Moor-hoz közeli
Cold Plains-en keresztül vezet az út. A végállomás mindenképpen a
Burial Ground, pontosabban annak temetője legyen. Ha megtaláltuk Blood
Ravent azonnal férkőzzünk a közelébe, és mihamarább öljük meg mivel
csak így végezhetünk élőhalott alattvalóival. A Burial Ground egyik
földalatti kriptájában találkozhatunk a játék első Unique Monsterével
Bonebrakerrel, akit legyőzve értékes tárgyakra bukkanhatunk.

Küldetés 3: The Search for Cain:
--------------------------------
Blood Raven legyőzése után ismét látogassunk el Akarához, aki újabb
feladattal bíz meg minket. Meg kell keresnünk, és ki kell
szabadítanunk a Diablo első részében szívünkhöz nőtt Deckard Caint.
Hagyjuk el a tábort és keressük meg Dark Wood területén a
leghatalmasabb fát (Tree of Inifuss) amit megérintve hozzájuthatunk a
Tristamba vezető teleport kulcsához, amit egy Rúna személyében
vehetünk magunkhoz. A tekercsen található szöveg megfejtéséhez
szükségünk van Akara segítségére. Miután megmutattuk neki a pergament
térjünk vissza a Cold Plans-bol nyíló meg a Stony Field-re, ahol a
tekercsen jelölt sorrendben érintsük meg a hatalmas kőoszlopokat. A
megnyílt teleportkapun keresztül kísértetiesen ismerős falucska
lerombolt képe tárul elénk. Itt találjuk meg Caint akit kiszabadítva
portált nyit táborhelyünkre. Mielőtt követnénk őt, keressük meg
Wirtret a féllábú fiút, akinek falábára szükségünk lesz a Tehenekkel
teli titkos pálya megnyitásához. Természetesen ebben a fejezetben is
találkozhatunk Unique Monsterrel, akit most Rakanishu képvisel Stony
Fieldben. A Cainért tett szolgálatainkért cserébe hálájának jeléül
ezentúl ingyen azonosítja ismeretlen tárgyainkat.

Küldetés 4: The Forgotten Tower:
--------------------------------
Ezt a feladatot a Stony Fields-ben tett kalandozásaink során egy
oszlopon található könyvet előlvasva kapjuk meg. Ez a misszió
szerencsére nem túl bonyolult, mivel csak meg kell találnunk a Black
Marsh-ban árválkodó romos vár katakombájában orjöngo hölgyeményt, akit
természetesen azonnal jobb létre kell szenderíteni.

Küldetés 5: Tools of the Trade:
-------------------------------
Ahhoz, hogy errol a feladatról tudomást szerezzünk beszélnünk kell
Charsival a falu kovácsával. O elmondja nekünk, hogy nélkülözhetetlen
szerszámát a Horadic Malust elvesztette a Black Marsh-ban lévő
monostorban (Monastery). A szerszámhoz vezeto út a Marsh-ban lévő
Monastery Gaten keresztül vezet, aminek végállomása a Barrackban
lapuló kovács lesz.

Küldetés 6: Sisters to the Slaughter:
-------------------------------------
Az első Act utolsó feladatát Caintól kapjuk. Küldetésünk nem más, mint
a démonkirályno Andariel elpusztítása. Ot a katedrális katakombájának
negyedik szintjén a monostor (Monastery) közelében találjuk. Miután
végiggyönyörködtük látványos halálát térjünk vissza a táborba ahol
Warriv felajánlja, hogy elvisz minket Luth Goleinbe a sivatag
fovárosába. Ebben a Questben is találunk Unique Monstert a Barrackon
átvezető börtönben. A szörnyet Pitspawn Fouldognak hívják.

Act II:
=======
Küldetés 1: Radament’s Lair:
----------------------------
A sivatagi Act bemelegíto küldetését Atma-tól kapjuk. Ebben a
feladatban meg kell tisztítanunk a város alatt húzódó
csatornarendszert. A Luth Gholein alatt terpeszkedő labirintus mélyén
él Radament a démon, aki rettegésben tartja város lakóit. Atmat mélyen
érinti a démon léte, mivel az elpusztította családját. A csatornánknak
két bejárata is van. Az egyik a város központjától északra, míg a
másik délre a várfalból nyílik. Miután elpusztítottuk a csatorna
harmadik szintjén megbújt szörnyet térjünk vissza Atama-hoz. Ezen a
szinten találjuk meg a Horadic Scrollt is, ami aktiválja a második
missziót.

Küldetés 2: The Horadric Staff:
-------------------------------
A második feladatot Caintól kapjuk miután megmutatjuk neki az előző
questben talált tekercset. Célunk a Horadic Staff alkotórészeinek
felkutatása. A kaland teljesítéséhez szükségünk lesz a Horadric
Cube-ra, a Horadric Shaftra és a Horadric Amulettre.

Horadic Cube: Ez a doboz nagyon hasznos kelléke lesz hátizsákunknak,
ugyanis amellett, hogy pl.: ennek segítségével állíthatjuk össze a
Horadric botot, különböző receptek alkalmazásával haszontalan
tárgyainkból hasznosat készíthetünk (lásd külön fejezetként a
leírásban). A különböző tárgymutációk mellett amolyan plusz
inventorynak is használhatjuk, mivel csak 4 helyet foglal táskánkban,
de a dobozt kinyitva 3*4 egységgel gyarapodik zsákunk. A Dobozt a
város peremkerületén elterülő Dry Hills alatt fekvő Halls of the Dead
harmadik szintjén találjuk meg. Vigyázzunk a Cubeot Unique Monster
védi.
Horadric Shaft: Ezt az alkotóelemet a Far Oasis területe alatt húzódó
Maggots Lair-ben találjuk. Az Oázishoz a Dry Hillsen keresztül vezet
az út.
Horadric Amulett: Ez a fém botdísz a Claw Viper oltárban található. Az
amulett a Claw Viper Temple második szintjén helyezkedik el, ahová a
Rocky Wasteon, a Dry Hillsen, a Far Oasison és a Lost Cityn keresztül
vezet az út.
Fontos, hogy minden egyes tárgy megtalálása után beszéljünk Cain-nal.
Miután megszereztük az összes elemet, olvasszuk össze azokat a
Horadric Cube-ban.

Küldetés 3: Tainted Sun:
------------------------
A feladatot a városban Drognan-tól kapjuk. Amint megérkezünk az
elveszett városba (Lost City) a sötétség borul a területre. Hogy ezt a
kellemetlen állapotot megszüntessük le kell rombolnunk a Claw Viper
Temple második szintjén található oltárt és el kell pusztítanunk azt.

Küldetés 4: Arcane Sanctuary:
-----------------------------
Miután tettünkkel elnyertük Luth Gholein vezetőinek bizalmát végre
beengednek a palotába - beszéljünk (Drognan-nal és Jerhyn-nel) -.
Menjünk be és a Harem második szintjéről, botorkáljunk a Palace
Cellar-ba. A pince harmadik szintjén megtaláljuk a portált, ami
elvezet minket Arcane Sanctuaryba.

Küldetés 5: The Summoner:
-------------------------
A látszólag egyszerű misszió, miszerint pusztítsuk el a Summonert-
soha nem képzelt feladatot állít elénk. A fellegváros lakói nem bánnak
szűkmarkúan a tűzlabdákkal, ami igencsak megnehezít a közelharcban
jeleskedő Barbár karakterrel portyázó játékosok életét. A Summoner
meggyilkolása után olvassuk el annak naplóját, majd a megnyílt
teleporton belépve fedezzük fel Canyon of Magi területét.

Küldetés 6: The Seven Tombs:
----------------------------
Az utolsó feladatot Jerhin-tol kapjuk. Fel kell derítenünk a Canyon of
Magiban található 7 sírhely egyikét (amelyik előtt a Questben
található jel van). Azonban ajánlatos az XP szerzés céljából az
összeeset végigjárni. A legnagyobb sírhely mélyén megleljük a
szentélyt, amibe illesszük be a Horadric Cube-ban készített botot. A
Questnek és az Actnak ezennel vége!

Act III:
========
Magunk mögött hagytuk Lut Gholeint és megpróbáltuk elfeledni az ott
történt borzalmakat. Ismét kelet felé vettük az irányt, Meshif és
Decard társaságában hajóra szálltunk, hogy tovább üldözhessük Baalt és
a Terror Lordját, Diablót. Úti célunk végállomása Kurast romos városa
volt, amely valaha réges-régen még oly gyönyörűen pompázott, mint Lut
Gholein. Mára viszont már belepte a gonosz sötét pora, és lassan
odaérve egyre közelebbről éreztük a halál borzalmas közelségét.

Ott, ahol régen fény uralkodott, félelem és gyűlölet költözött az
emberek szívébe. Úgy beszélték, hogy sok évvel ezelőtt a Gyűlölet
Lordja, Mephisto volt ennek a tájnak egyedüli uralkodója. Az emberek
szeme elől ugyan eltűnt, de tudtuk és éreztük, gyökereit mélyen itt
hagyta, s embert ember ellen fordított. Nők és férfiak gyilkolták
egymást, irgalmat és könyörületet nem ismerve - mind a gyűlölet
parancsára.

Megtudtuk, hogy a közeli őserdőből vadállatok és szörnyek ostromolják
nap, mint nap a várost, gyermekeket ragadva el az éjszaka leple alatt.
Valahol itt kell lennie Mephistonak is. Valahol a közelben
bebörtönözve várja a szabadulását, és mi semmit sem tehetünk, csakis
egy dologban bízhattunk: hogy előbb találunk rá, mint Baal. Nem
várhattunk tovább, hiszen ha egyesül a pokol három követője, Mephisto,
Baal és a Vándor, a pokol kapui megnyílnak, s hatalmas seregei
elpusztítják mindazt, amit ma világunknak hiszünk.

Küldetés 1: Az arany madár:
---------------------------
Elsőre megfigyelhetjük, hogy nem túl sok dolgunk akad Kurastban, ezért
inkább barangoljuk be a közeli dzsungelt. Nem kell sokat keresgélnünk,
Mephisto gonosz démonai ott fognak nyüzsögni a város közvetlen
közelében. Észak-nyugat felé vágjunk utat magunknak, s hamarosan bele
is botlunk egy fa-szörnyből kipottyanó zöld nefrit figurába (Jade
Figure), amit vigyünk vissza Kulastba és mutassuk meg Decardnak. Cain
rögtön azt a tanácsolja, hogy inkább vigyük Meshifnek talált
kincsünket, hiszen hajós létére ő sokkal többet tudhat ezekről az
ereklyékről. Kevés csevegés után Meshif tovább küldd minket Alkorhoz,
aki a kis szobrocskából készít nekünk egy varázsitalt, ami 20 ponttal
megnöveli életerőnket.

Küldetés 2: Az ősi vallás pengéje:
----------------------------------
Kurastot egy hatalmas varázslat óvja a folyamatos támadásoktól, és
mondani se kell, hogyha ez a védőerő megszűnne, vele együtt Kurast is
azonnal megsemmisülne. Sajnos ennek a mágiának - ami fenntartja a
város védelmét - ereje csökkenőben van. Hralti azt állítja, hogy
időben vissza tudná még állítani, de ehhez szüksége van a Szent
Skatsimi kardra, a Bidbinre. Ezt a pengét a Fleyer dzsungelben
találhatjuk meg, amit megközelíteni nem lesz egyszerű, s rövid
feladat. Az erdő apró, kegyetlen lakóival kell majd szembenéznünk, de
vigyázzunk, ne hagyjuk, hogy méretük megtévesszen minket. Halálos
ellenfelek mind egy szálig, és oly rengetegen vannak, hogy gyakran úgy
tűnhet, soha nem fogynak el. Ha megtaláltuk a kardot, siessünk vissza
Kurastba és adjuk Hralti kezébe.

Küldetés 3: Khalim Akarata:
---------------------------
Ez a feladat lesz a legösszetettebb és leghosszabb mind közül.
Mephistonak sikerült átvennie az irányítást Zakarum papjain, s egy
tárgy segítségével - amit "Kényszerítő Gömbnek" (Compelling Orb)
hívnak -, Kurast lakosai ellen fordította őket. Ezt a hatalmas erejű
ereklyét csak ugyanolyan hatalommal rendelkező fegyverrel lehet
elpusztítani, ezt a legendák Khalim Akaratának hívják. A mi feladatunk
lesz újra összeállítani ezt a csodafegyvert, méghozzá annak a papnak a
testrészeiből, aki egyedül szembe mert szállni magával Mephistoval, a
gyűlölet urával.

Az első darab a lázadó szeme lesz, amit a közeli Pókok Erdejében
található (Spider Forest) Pók Barlangban (Spider Cavern) kell
keresnetek. Ezt követi Khalim agya, amit az innen jócskán távoli
Flayer Dzsungelben (Fleyer Jungle) lelhettek fel. Ismerős lehet a
környék az előző küldetésből, remélhetőleg nem mentettetek játékállást
a két feladat között, s nem kell újra lemészárolnotok minden kis
gazfickót, mert különben igen nehéz menetre számíthattok. A harmadik
testrészt, Khalim szívét, Upper Kurast csatornáiban (Kurast Sewers)
találhatjátok (ez a hely a piacról is elérhető). Utoljára pedig Khalim
láncos buzogányát kell valahonnan előkeríteni, amit csak erővel
lehettek képesek elvenni a tanács egyik tagjától. Ha mindez megvan,
pakoljuk be a komponenseket a Horadric dobozba és kombináljuk őket.

Küldetés 4: Lam Essen könyve:
-----------------------------
Alkor úgy gondolja, hogy a Hármak legyőzéséhez való tudást Lam Essen
könyve rejtheti, amit az ősi templomok romjai alá temettek. A
templomot - vagy legalábbis ami megmaradt belőle - Felső Kurastban
(Upper Kurast) keressétek. Pusztítsuk el a kötet őrzőit, s vigyük
vissza hamarjában Alkornak, akivel ha ezután ismét beszédbe
elegyedünk, öt tulajdonságponttal jutalmaz minket, amit - szintlépés
szerűen - kedvünk szerint eloszthatunk.

Küldetés 5: A sötétség temploma:
--------------------------------
Itt nincs más teendőnk, mint utat törni magunknak a Nagy Tanács
tagjain keresztül egészen a Kényszerítő Gömbig, amit Khalim Akaratával
(egyszerűen csak tegyük a kezünkbe a fegyvert) kell elpusztítanunk. Ha
végeztünk mindennel és mindenkivel, akkor egyenesen megnyílik előttünk
a lépcső a templom őrtornyába, ahol magát Mephistot tartják
bebörtönözve.

Küldetés 6: Az őrző:
--------------------
Azt hiszem, ennél egyszerűbb feladatunk már nem is lehetne: ha készen
állunk, akkor öljük meg Mephistot. Igaz, rengeteg csatlósát kell
előtte lekaszabolnunk, akik között találhatunk igen kemény
ellenfeleket is, mégis, magával a Gyűlölet Urával nem lesz túlságosan
nehéz dolgunk. Töröljük ki a szívekből mindörökre őt!

Act IV:
=======
Bár Mephistónak befellegzett, mégis kudarcot vallottunk. Nem voltunk
képesek megakadályozni, hogy a három testvér egyesüljön és Diablo -
eredeti alakját felvéve - képtelen legyen megnyitni a kaput a pokolba.
Elkéstünk és a Rettegés Lordját már semmi sem akadályozhatja meg
abban, hogy óriási sereget verbuválva ne rohanja le az egész világot.
Csupán egyetlen esélyünk maradt az elpusztítására, a Lélek Kövek. Ha
ezeket a mágikus köveket sikerül valahogyan elpusztítani, talán még
megmenekülhetünk. Lehet, hogy van még esély…

Szerencsére Decard Cain ezúttal sem hagyott magamra, így hát reménnyel
és hittel teli szívvel léptem át a pokol kapuján.

Küldetés 1: A bukott angyal:
----------------------------
Itt vagyunk, a Pandemonium Erodben. Ez az utolsó vérvád, ahol még
kipihenhetjük magunkat, és ráadásul találkozhatunk Tyraellel, az
arkangyallal is. Tyrael röviden elmesél nekünk egy igen szomorú
történetet, ami Izual angyalról szól, aki miután egyedül lerohanta
ellenségeit, most kitaszítottként él menny és pokol között. Tyrael úgy
gondolja, Izual eleget bűnhődött már a hosszú évek alatt és megbocsát
neki. Ezért minket kér meg, hogy szabadítsuk ki őt rabságából. Ehhez a
feladathoz el kell jutnunk a Pusztítás Mezoire (Plains of
Destruction), ahol mielőtt kiszabadítanánk a bukott angyalt
fogságából, végeznünk kell a megkínzott lelkekkel. A jutalmunk ezért a
küldetésért két skill pont lesz.

Küldetés 2: A pokol kovácstűzhelye:
-----------------------------------
Amíg Mephisto Lélekköve létezik, a gonosz kedvére járkálhat ki-be
világunkba, és ezt mi nem hagyhatjuk ennyiben. A kő megsemmisítéséhez
el kell jutnunk a Kétségek Mezoire (Plains of Despair), ahol kutassuk
fel az Elátkozottak Városának bejáratát (City of the Damned).
Errefelé, valahol a környéken megtalálhatjuk a Pokol Kovácstűzhelyét
(Hell’s Forge). Lépjünk be ide, és vágjunk oda keményen Hephastonak és
kegyenceinek. Vegyük fel az itt talált kalapácsot (Hellforge Hammer),
s sújtsunk le vele a közeli tűzhelyre, amitől a Lélekkő végleg
elpárolog. Munkánk gyümölcse pár igen értékes ékkő lesz.

Küldetés 3: A rettegés vége:
----------------------------
Eljött a végső összecsapás ideje, Diablónak pusztulnia kell! Keressük
meg a Láng Folyójának (River of Flame) közlekedő padját és aktiváljuk
azt. Innen már könnyedén eljuthatunk Diablo rejtekhelyére, feltéve, ha
sikerül keresztül küzdeni magunkat megszámolhatatlan számú csatlósain.
Öt helyen kell feloldanunk a pecsétet ahhoz, hogy megjelenjen előttünk
a démonok fejedelme, és ezeket a helyeket ráadásul igen keményen
védik, úgyhogy nem árt óvatosan közelíteni. Ha hitünk és erőnk nem
hagyott cserben minket, és eljutottunk odáig, hogy szembenézhetünk
magával Diablóval, készüljünk fel életünk legkeményebb harcára - mert
ő lesz mindközül a pokol legszörnyűbb teremtménye. O, a Rettegés Ura…

Ékkövek és koponyák
Méltán nevezhetnénk a Diablo 2 legérdekesebb újításának az ékkövek és
a koponyák megérkezését. Ezeknek az igen ritka tárgyaknak a
segítségével képesek lehetünk összeállítani valamilyen kettő-három
különleges tulajdonsággal rendelkező fegyvert, pajzsot, vagy sisakot.
Azokat a felszerelési és használati tárgyakat, amelyeket szürke
színnel jelöl a játék, socketed (foglalatos) tárgyaknak nevezünk.
Ezekbe illeszthetjük bele a különböző csiszoltsági fokú ékköveket,
amiket Gemeknek (ékköveknek), vagy Skulloknak (koponyáknak) hívunk, és
viszonylag ritkán fellelhetünk kalandozásaink folyamán. Hat féle kő
létezik - no meg persze a koponyák -, amelyek mindegyike más-más
tulajdonsággal ruházza fel azt a foglalatos tárgyat, amibe
beleillesztjük. Nem árt vigyázni ezzel az akcióval, mivel ha egyszer
már belehelyeztünk valamilyen ékkövet valamibe, attól kezdve örökre
elbúcsúzhatunk tőle, mert azt kivenni onnan már lehetetlen.

Hogy ne legyen ilyen egyszerű a dolog, említettem már, hogy a köveknek
különböző csiszoltsági állapota van. Ezek sokban befolyásolják annak
erejét és tulajdonságát. Öt szintet különböztetünk meg egymástól:
chipped (csorba), flawed (hibás), átlagos, flawless (hibátlan) és
perfect (tökéletes). A már tulajdonunkban lévő (fel nem használt)
köveket úgynevezett Gem Shrine-okban tudunk javítani, amely az igazat
megvallva oly ritka, hogy mi is csak mindössze egyszer találkoztunk
ilyennel. Ha megérintjük ezt a bizonyos szentélyt, az kiválaszt
valamilyen ékkövet a nálunk találhatókból, s annak feljebb javítja
tulajdonságát. Ha pedig nincs nálunk semmilyen kő, akkor se
szomorkodjunk, mert a jutalmunk az lesz. Létezik egy másik megoldás is
a csiszolásra, ehhez a második fejezetben említett Horadric Cube-ra
lesz szükségünk. Ugyanis, ha ebbe a bizonyos ereklyébe belehelyezünk
három ugyanolyan követ és kombináljuk őket, egy darab, jobb minőségű
ékkővel leszünk gazdagabbak. Rengeteget kell gyűjtögetni ahhoz, hogy
megtaláljuk a számunkra legértékesebbeket, de ne adjuk fel és
lehetőleg ne pazaroljuk el a talált kincseket. A sok gyűjtögetés
idővel majd meghozza gyümölcsét.

Végül, pedig íme a fellelhető ékkövek listája és azok tulajdonságai
táblázatba szedve. Reméljük, hogy hasznotokra válnak!

Ametiszt (Amethyst)
Csiszoltsági fok
 Fegyverben
 Pajzsban
 Sisakban

Chipped 15-19 a támadáshoz +5/6 a védekezéshez +3 az erőhöz
Flawed 20-29 a támadáshoz +7/8 a védekezéshez +4 az erőhöz
Amethyst 30-39 a támadáshoz +9/10 a védekezéshez +5/6 az erőhöz
Flawless 40-49 a támadáshoz +11-13 a védekezéshez +7/8 az erőhöz
Perfect 50-60 a támadáshoz +15-17 a védekezéshez +9/10 az erőhöz

Topáz (Topaz)
Csiszoltsági fok
 Fegyverben
 Pajzsban
 Sisakban

Chipped 1-6 villámlás-
sebzés 10-12% villámlás-
ellenállás +3 az erőhöz
Flawed 1-7 villámlás-
sebzés 13-16% villámlás-
ellenállás +4 az erőhöz
Amethyst 1-8 villámlás-
sebzés 17-20% villámlás-
ellenállás +5/6 az erőhöz
Flawless 1-10 villámlás-
sebzés 21-25% villámlás-
ellenállás +7/8 az erőhöz

Perfect
 1-12/13/
14/15 villámlás
 26-30% villámlás-
ellenállás
 +9/10 az erőhöz


Zafír (Sapphire)

Csiszoltsági fok
 Fegyverben
 Pajzsban
 Sisakban

Chipped
 1-3 hideg-sebzés
 10-12% hideg-ellenállás
 +6-8 maximum mana

Flawed
 2-3 hideg-sebzés
 13-16% hideg-ellenállás
 +9-11 maximum mana

Amethyst
 2-4 hideg-sebzés
 17-20% hideg-ellenállás
 +12-15 maximum mana

Flawless
 3-5 hideg-sebzés
 21-25% hideg-ellenállás
 +16-20 maximum mana

Perfect
 3-6/7 hideg-sebzés
 26-30% hideg-ellenállás
 +21-25 maximum mana


Smaragd (Emerald)

Csiszoltsági fok
 Fegyverben
 Pajzsban
 Sisakban

Chipped
 +2 mérgezés 3 mp-ig
 10-12% méreg-ellenállás
 +3 az ügyességhez

Flawed
 +3 mérgezés 3 mp-ig
 13-16% méreg-ellenállás
 +4 az ügyességhez

Amethyst
 +4 mérgezés 3 mp-ig
 17-20% méreg-ellenállás
 +5/6 az ügyességhez

Flawless
 +4 mérgezés 3 mp-ig
 21-25% méreg-ellenállás
 +7/8 az ügyességhez

Perfect
 +5 mérgezés 3 mp-ig
 26-30% méreg-ellenállás
 +9/10 az ügyességhez


Rubin (Ruby)

Csiszoltsági fok
 Fegyverben
 Pajzsban
 Sisakban

Chipped
 3-4 tűz-sebzés
 10-12% tűz-ellenállás
 +6-8 max. életerő

Flawed
 3-5 tűz-sebzés
 13-16% tűz-ellenállás
 +9-11 max. életerő

Amethyst
 4-5 tűz-sebzés
 17-20% tűz-ellenállás
 +12-15 max. életerő

Flawless
 5-6 tűz-sebzés
 21-25% tűz-ellenállás
 +16-20 max. életerő

Perfect
 6-7/8/9/10 tűz-sebzés
 26-30% tűz-ellenállás
 +21-25 max. életerő


Gyémánt (Diamond)

Csiszoltsági fok
 Fegyverben
 Pajzsban
 Sisakban

Chipped
 125-129% nagyobb sebzés élőholtak ellen
 5/6% minden ellenállásra
 +10 támadásra

Flawed
 130-135% nagyobb sebzés élőholtak ellen
 7/8% minden ellenállásra
 +15 támadásra

Amethyst
 136-145% nagyobb sebzés élőholtak ellen
 9-11% minden ellenállásra
 +20 támadásra

Flawless
 146-155% nagyobb sebzés élőholtak ellen
 12-15% minden ellenállásra
 +25 támadásra

Perfect
 156-170% nagyobb sebzés élőholtak ellen
 16-20% minden ellenállásra
 +30 támadásra


Koponya (Skull)

Csiszoltsági fok
 Fegyverben
 Pajzsban
 Sisakban

Chipped
 Ütésenként 2% életerő, 1% mana szívás
 Minden támadó 2 sebzést szenved
 +2 életerő, 8% Mana regeneráció

Flawed
 Ütésenként 2% életerő, 2% mana szívás
 Minden támadó 3 sebzést szenved
 +3 életerő, 8% Mana regeneráció

Amethyst
 Ütésenként 3% életerő, 2% mana szívás
 Minden támadó 4 sebzést szenved
 +3 életerő, 12% Mana regeneráció

Flawless
 Ütésenként 3% életerő, 3% mana szívás
 Minden támadó 5 sebzést szenved
 +4 életerő, 12% Mana regeneráció

Perfect
 Ütésenként 4% életerő, 3% mana szívás
 Minden támadó 6/7 sebzést szenved
 +4 életerő, 16-20% Mana regeneráció

Horadric Cube receptek:
=======================
Ezt a tárgyat ugyancsak ötletes újításnak tartjuk, igen kellemes
meglepetés, amivel még izgalmasabbá válhatnak kalandjaitok. A Horadric
Cube nem más, mint egy doboz, amihez a második fejezet második
küldetésében juthatunk hozzá. Azt bizonyára már sejthetitek, hogy nem
csupán arra használhatjuk, hogy a fontosabb feladatokhoz (Act II -
második küldetés, Act III - harmadik küldetés) összeillesszük a
szükséges varázstárgyakat, hanem - mint valamilyen fantasy-lábosban -,
különböző érdekességeket főzzünk ki és készítsünk el számunkra. Ha
viszont nem érdekel Téged a kísérletezés eme világa, akkor is örömmel
üdvözölheted ezt a kis ládát, hiszen bármikor kitöltheted a belsejét
valamilyen cuccal, ugyanis a doboz 4x3 mennyiségű foglalattal
rendelkezik.

Már beszéltünk arról, hogy segítségével hogyan lehet köveket
csiszolgatni, de ezen kívül rengeteg más tárgyat is kombinálhatunk
benne. Készíthetünk vele erős varázsitalokat, érdekes varázstárgyakat
és ráadásul átjuthatunk vele a Diablo 2 titkos pályájára, ahol több
mint 500 tehén - és persze pár fergeteges varázstárgy - várja a
felkoncolást. Egyszóval - ahogy Decard Cain is megmondta -, csupán
próbálgatni kell! Igen ám, de ez nem olyan egyszerű feladat, hiszen
annyi minden áll a rendelkezésünkre, hogy sokszor nehezen találhatjuk
meg a használható komponenseket. Ezért úgy gondoltuk, összeállítunk
Nektek valamilyen - viszonylag bőséges - listát, amibe bármikor
belelapozhattok, ha főzőcskézni támad kedvetek. Örömmel vennénk,
hogyha ezeken a recepteken kívül nektek is van valami a
tarsolyotokban, azt elküldenétek nekünk. Szívesen megosztanánk
másokkal is információitokat, ezért ha tehetitek, írjatok!

Ezeket helyezd a dobozba
 Eredménye
 Megjegyzés

Wirts Leg, Tome of Town Portal
 Red Portal to Secret Cow Level
 You must beat the game first and be in the Rogue Camp

1 Perfect Gem of each type except Skull, Amulet
 Prismatic Amulet - 18-24% Resist All
 Currently Bugged - Blizzard is aware

3 Perfect Gems: same type, 1 Magical Item
 1 Random High Level Item
 Works with Magical Weapons, Armor or Jewelry

6 Gems: any type or quality, 1 Sword
 1 Socketed Longsword
 Seems to only work with swords

3 Gems: same type and quality
 1 Gem of next higher quality
 3 Perfect Gems will not transmute

1 Ring, 2 Topaz gems
 1 Coral Ring
 Ring gives +21-30 lightning resistance; quality of gems and ring
properties do not matter

1 Ring, 1 Sapphire, 4 Thawing potions
 1 Cobalt Ring
 Ring gives +21-30 Cold resistance; Quality of gem and ring properties
do not matter

1 Ring, 1 Ruby, 4 Exploding potions
 1 Garnet Ring
 Ring gives +21-30 Fire resistance; Quality of gem and ring do not
matter

1 Ring, 1 Emerald, 4 Antidote potions
 1 Viridian Ring
 Ring gives +21-30 Poison resistance; Quality of gem and ring do not
matter

3 Rings
 1 Amulet
 -

3 Amulets
 1 Ring
 -

3 Healing Potions, 3 Mana Potions, 1 Gem
 1 Full Rejuvenation Potion
 Gem quality does not seem to matter; quality of potions does not
matter

3 Healing Potions, 3 Mana Potions
 1 Rejuvenation Potion
 Quality of potions does not matter

1 Healing Potion, 1 Strangling Gas Potion
 1 Antidote Potion
 Quality of Healing Potion does not matter

1 Spear, 1 Quiver of arrows
 1 Set of Javelins
 -

2 Quivers of Arrows
 1 Quiver of Bolts
 -

2 Quivers of Bolts
 1 Quiver of Arrows
 -

1 Axe, 1 Daggar, 1 Stack of Throwing Knives
 1 Stack of Throwing Axes
 Axe/Daggar class and properties do not matter

3 Perfect Skulls, 1 Amulet
 Amulet with +1-2 to all skills
 Randomly selects char. class for skill boost

Szentélyek (Shrine) és Források (Wells):
========================================
Kalandozásaink során találkozhatunk szentélyekkel és forrásokkal, amik
hosszabb rövidebb idore kisegíthetnek minket a bajból, illetve
különleges tulajdonságokkal ruházhatják fel karaktarünket.
Használatukhoz egyszeruen rá kell klikkelni a szentélyre vagy
forrásra.

Shrine Neve
 Hatása
 Újratöltodik

Mana Recharge Shrine
 +400% feltölti a mana mennyiségét
 Igen

Armor Boost
 +100% Védelem
 Igen

Combat Boost
 +200% az ütéshez, +200% min és max sebzéshez
 Igen

Resist Fire Boost
 +75% ellenállás tűzzel szemben
 Igen

Resist Cold Boost
 +75% ellenállás fagyasztással szemben
 Igen

Resist Lightning Boost
 +75% ellenállás a villámlással szemben
 Igen

Resist Poison Boost
 +75% ellenállás méreggel szemben
 Igen

Skill Shrine
 +2 az összes skill-hez
 Igen

Stamina Boost
 Végtelen kitartás
 Igen

Experience Boost
 50%-kal több tapasztalat / gyilkolás
 Nem

Refill
 Feltölti health-et és a manát
 Igen

Health Shrine
 Feltölti a health-et
 Igen

Mana Shrine
 Feltölti a manát
 Igen

Portal Shrine
 Megnyitja a portált a városba
 Nem

Fire Shrine
 Tűzlabdával történő támadás esetén az összes ellenfél elveszt 50 %
HP-t
 Nem

Monster Shrine
 A hozzánk legközelebb álló szörny Unique vagy Champion szörnnyé
változik
 Nem

Gem Shrine
 Véletlenszerűen csiszolódik a hátizsákunkban lévő ékkő vagy koponya
egyike
 Nem

Exploding Shrine
 A szentély környékén 5 robbanást idéz elő valamint ad 5-10 robbanó
potiont
 Nem

Poison Shrine
 A szentély környékét gáz árasztja el valamint ad 5-10 méreg potiont
 Nem

 

[...The Matrix has you...]

 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Beszélgessünk :Đ
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
mp3
 
Számláljunk!
Indulás: 2004-09-13
 
HoldFázisok


moon phases
 
 
      
     

mp3
 

Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!