Des honlapja!

[...The Matrix has you...]

 
FőMenü
 
Boldog névnapot!

 

Boldog névnapot!

 
Már ennyi az idő???
 
Citromail

Citromail - Levelet kaptam! Lájf

 
E-mail 4 Me

 

des_sed@vipmail.hu

 
Tehén ;)

 
-=[Végigjátszások]=-
-=[Végigjátszások]=- : BLADE RUNNER

BLADE RUNNER

PC GURU  2004.10.24. 16:50

Ez a szenzációs játék minden bizonnyal emlékezetes marad mindazoknak, akik látták a legendás filmet, de azoknak is, akik most találkoztál először ezzel a kissé nyomasztó...

BLADE RUNNER

 

 

 

Bevezető

 

Ez a szenzációs játék minden bizonnyal emlékezetes marad mindazoknak, akik látták a legendás filmet, de azoknak is, akik most találkoztál először ezzel a kissé nyomasztó, különös, de félelmetesen kidolgozott látványvilággal. A Westwood elsőosztályú munkát végzett mind a környezet, mind a szereplők megteremtésével. Az animációk szerintem talán a '97-es év legszínvonalasabbjai, a szereplők olyan élethűek, hogy az megdöbbentő. A játék grafikája sem marad el a filmekétől, a hátterek folyamatosan mozognak, egészen egyedi fényeffektusokkal, környezeti hatásokkal. Egyszóval lenyűgöző.

A történetet egy replikáns vadász figurájával küzdheted végig, aki bár hasonlít Harrison Ford-ra, mégsem "ő", nem Rick Deckard - hanem az újonc McCoy. A történet más, ugyanakkor számos szereplő lesz, aki ismerős lehet a film rajongóinak - elvégre is a helyszín és az idő megegyezik. A program érdekessége, hogy a nyomozás minden játékos számára itt-ott eltér - így nehéz is tökéletes útmutatást adni arról, mikor mi a teendő. Viszont nagy vonalakban a történetek megegyeznek, az alább leírt út egy lehetőség a sok közül. A befejezés így végigjátszva tulajdonképp egy kissé romantikus happy end, akinek kényes ízlését ez nem elégíti ki, válasszon másik utat a történet végén…

Először egy-két általános tanács:

A kezdetek kezdetén állítsd át a reakciókat "manuálisan választható"-ra, így mindig te döntheted el, mit is akarsz kérdezni az adott szereplőről. A játék elején ismerkedj meg alaposabban a program kezelésével, például a lőfegyver használattal és a zsebszámítógéppel - ez nagyban segíti majd zökkenőmentes előrehaladásod.

 

 

I. Rész

 

Runciter állatkereskedése előtt beszélj a rendőrrel és az álldogáló tömeggel, vedd fel a levélt fémlemezt és vizsgáld meg a tűzcsapot. Benn faggasd ki a tulajt, vedd fel a töltényeket, nézd meg a videokamerát és beszélj ismét az áldozattal. A szoba végében vedd fel a játékkutyát, a kínai evőpálca-papírt, továbbá a csokipapírt. Kifelé menet újabb csevely a posztoló fakabáttal, majd irány a rendőrség.

Itt a második emeleten töltsd fel az eddigi bizonyítékokat, majd szórakozz kicsit Esmer-rel. Az első képről kinagyítható lesz Lucy arca, a bokáján egy ékszer és egy apróság a szoba hátsó részében, az asztalon. A második képen Clovis arca lesz látható, továbbá a fekete Sedan, egy másik nagyításon pedig a rendszáma. Menj fel a 3. Szintre a laborba, itt Dino mond majd fontos dolgokat.

Következő utad a Kínai negyedbe vezet, ahol el kell beszélgetni az étterem tulajdonosával, a pultnál Gordo-val, majd a kifőzde hátsó részében Zuben-nel. Ő hirtelen felindulásból rád borítja a vacsit, majd futkora - én nem értem utol, de mentségemre legyen mondva, még nem tudtam, hogy a dupla klikkel futok. Mindenesetre a történet szempontjából eszerint nem nagy veszteség, ha meglép. A kukázó elől mindenesetre halászd el a rendszámtáblát a konténerből, utána menj szépen haza. A tetőn lerohan majd egy régi ismerős, pumpáld meg ólommal - Zubent ezzel kivontad a forgalomból. Gaff érkezik sejtelmesen és bicegve, majd lemehetsz fejedelmi lakosztályodba megetetni a fenevadat. A videofonon lesz egy üzenet, ezt hallgasd meg, majd feküdj le aludni - lehet, hogy a két dolgot neked fordított sorrendben kell majd végrehajtani.

 

II. Rész

 

Ébredés után látogasd meg a Tyrell épületet. A biztonsági őrrel kell beszélned, majd a laborban felszedni a szitakötő ékszert. A gyilkosság helyszínén beszélj a fotóssal, vedd fel a Kingston nevű gyorsbüfé és szalmonella-telep dobozát, a kutya nyakörvét, majd vizsgáld meg a tetemeket. A laborban piszkáld kicsit a számítógépet, mire jelszót kér - írd be az ex-kutyus nevét és légy gazdagabb egy DNS-szekvencia leírással. Kifelé menet beszélhetsz Crystal-lal, továbbá újra a biztonsági őrrel.

Újra fel kell keresned a rendőrséget, újabb letöltés és Esmer, ezúttal az új képról Sadik fejéről kell nagyítás, a kutya nyakörvéről és egy dobozról a sarokban. Beszélj Guzza-val (az első emeleten), mire lehetőséget kapsz kikérdezni magát Tyrell-t is.

Repülj vissza a Tyrell épületbe, ahol Rachael fogad, majd Tyrell is ideér egy kis beszélgetésre.

Visszaút a rendőrségre, újabb letöltés. Menj le a legalsó szintre, a fogdákhoz. Itt ki lehet kérdezni Grigorian-t, még a VK-t is kipróbálhatod - az eredmény szerint ő ember.

Keresd fel a következő helyszínt, az Állat-sort (Animoid Row). A szitakötős pultnál beszélj a nővel, majd a kirakatnál álló kígyó-árussal. Nézz be Bob fegyverboltjába, beszélj vele, majd VK-t is végrehajthatsz - ő is ember lesz. Menj tovább a Kingston kifőzdébe, beszélj a nővel.

A Green Palace előtt meg kell találnod Izo-t (ha nincs ott, sétálj még egy keveset). Beszélj vele, mire rád villant a fényképezővel - vedd fel a gépet és a képeket, majd rohanj utána. Az ajtót be tudod lőni, kövesd az épület belsejébe, majd le a csatornákba, és fel a létrán. Itt Crystal elkapja. Vissza felé nézz még szét Izo fegyvercsempész helyiségeiben, azonosítsd a fegyvereket.

Most a DNS-sorra kell utaznod (DNA Row). Keresd meg Chew's Eyeworld üzletét, majd beszélj a kissé inkoherens figurával. Ezután menj be Moraji üzletébe, lődd szét a bilincset és fuss ki az épületből - ha nem érsz elég messzire, game over…

A robbanás után menj fel az ikrek lakásába (Twin's apartment), itt a piros bábuból nyerhetsz egy levelet. A videofon üzenetet rögzített egy Sebastian nevű ismeretlentől. Térj vissza Chew's-hoz, és beszélj vele újra - elmagyarázza, hogy juthatsz el Sebastian-hoz. Távozás után tovább mehetsz innen a sikátoron keresztül a Bradbury épülethez, melyben Sebastian lakása található.

Sebastian lakása üresen áll, de lesz itt egy nyomtató, amit bekapcsolva újabb DNS leíráshoz juthatsz. Hátul az árnyékban valaki elrohan, kövesd a nappaliba. Itt a szekrény polcait kell leépítani, mire találhatsz egy felfelé vezető nyílást. Itt felmászhatsz…

 

 

III. Rész

 

Hát igen. Ez az üldözés most annyira nem jött be. A székkel mássz el a radiátorokig, az ablak alatt. Itt letépheted a köteleket. A szobában vedd fel a sajtot, a baba mellett találhatsz egy Hysteria Hall zsetont, a matrac mellett pedig egy Moonbus fényképet. Menj ki, majd beszélj Leon-nal, aki a szobája miatt morgolódik. Kutasd át ezt is, itt Hoden jelvényét találhatod meg, a kádban pedig egy különös pikkelyt. Az épületen kívül vedd szemügyre a keresett Sedan-t, a rendőrségen pedig futtasd le az Esmer-t az új képen. A jármű mellett sok ismerőst találhatsz - többek közt magadat is…

Az Izo-féle képeket sem elemezted még, most keríts sort erre is. Én ezeken csak Clovis-t találtam meg, továbbá egy biztonsági kamerát. Az új információk birtokában menj vissza az Animoid Row-ra.

A Kínai bár tulajdonosát kérdezd ki a biztonsági kameráról, mire újabb képekkel leszel gazdagabb. A szitakötő-bódés hölgy is szolgál majd némi felvilágosítással az ékszerről. Az új képeket ismét vesd alá egy kis Esmer-es játéknak, itt Izo-t és Guzzo-t azonosíthatod majd.

Térj vissza a Bradbury épületbe, Sebastian-hoz. Most már itt lesz, hosszú beszélgetést folytathatsz vele, bár egy idő után megfejti, ki is vagy, és akkor már nem lesz túl közlékeny.

Keresd fel az új helyszínt, a Hysteria Hall-t. Mielőtt ide betérnél, szaladj be az autókereskedőhöz. Beszélgess el vele a Sedanról, Lucy-ról. Az utcán melegedő öregekkel is elbeszélgethetsz, majd keresd fel az Animoid Row-n a Kingston-konyhát., majd beszélj a nővel. Most repülj át a Nightclub Row-ra és menj be Taffy bárjába. Beszélj a pultnál Gordo-val, mire előadja kissé sekélyes műsorszámát - menj ki te is az utcára, de ne lődd agyon - úgysem replikáns (nálam legalábbis nem volt az…)

A kis kitérő után térj vissza a Hysteria Hall-ba. Itt megtalálod Lucy-t: beszélj vele, de ne próbáld rábeszélni a VK-ra.

Most keresd fel Early Q klubját a Nightclub Row-n. Beszélj a táncosnővel, mert ezzel elterelheted a hegyomlásnyi testőr figyelmét. Mikor a színpad felé ballag, fuss el a bal oldali beugróhoz, ahol átjuthatsz egy zártkörű részbe. Itt beszélhetsz Eary Q-val - ha nincs itt, gyere vissza később. Miután kicsevegtétek magatokat, Early Q lelép és bejelent egy számot. Nézd egy darabig Dektora-t, majd menj fel a szobájába. Kérdezd erről-arról, mire elrohan - kövesd. Mikor elérsz abba a terembe, ahol a szemedbe világít a vetítővel, lődd ki a fényforrást. Ha kedvet érzel hozzá, lelőheted a nőt - csak a szoba egy pontjára kell tüzet nyitnod, mire előbújik - ekkor lelőheted, és kibucskázik az ablakon.

 

 

IV. Rész

 

Lenn kutasd át a széket, majd a föld alatti csatornákon vergődj el a lakásodig. Egy létrán juthatsz ki a ház elé, de a hazalátogatásban nem lesz sok köszönet. Most mássz vissza a csatornákba, majd keresd meg a négyes kereszteződést. Itt egy kar segítségével kinyithatsz egy hidat is - így már mind a négy irányba közlekedhetsz. Menj vissza Izo boltja felé a kereszteződésen, majd lenn a raktárban találkozol Lucy-val. Beszélje vele és hajtsd végre a VK-tesztet. Lucy is ember. A pincében egyébként ismét átvizsgálhatod a fegyvereket, újabb töltényekhez jutva.

Térj vissza a kereszteződéshez és menj tovább egyenesen. Előbb-utóbb egy lifthez kell érned, ezen utazz le. Beszélj a csövessel, majd menj tovább jobbra. A patkányos híd előtt állsz. Ez elég rosszindulatú, de megoldható kihívás. Fuss el a híd közepéig, majd mikor a patkány kirohan, szaladj vissza az ajtóhoz és befordulásból lődd agyon. Ha sikerül, túléled és a híd sem szakad le. Mindenesetre előtte és utána egy állásmentés erősen javallott.

Az újabb helyiségben találkozhatsz az ikrekkel - beszélj velük. Innen a másik kijáraton és egy létrán, továbbá egy szellőző-rendszeren bejuthatsz a Tyrell épületbe. A liftbe lépve elemelheted az asztalról a DNS-t tartalmazó lemezt, majd vidd vissza az ikreknek. Ezért cserébe megkapod Guzza dossziéját. A lépcsőn mássz fel az ikrek lakásába és a videofon segítségével beszélj meg egy kedélyes találkát Guzza-val. Menj vissza a csöveshez, majd itt menj balra, a rusnya trutyiban úszó teremig, és beszélj Guzza-val.

Röpke párbeszédetek után lődd le, miután Clovis is megnyilatkozott az árnyékból. Menj vissza a lakásodhoz, az épület előtt beszélj Gaff-fal, majd menj fel pihenni.

 

 

V. Rész

 

A hálószobában egy telefonhívás vár - nekem Lucy volt a hívó. Nagyjából itt kell eldöntened, mit is akarsz tenni a továbbiakban. Ha a replikánsokhoz csatlakozol, menj el a megadott találkozóra, és tarts velük. Ha inkább maradsz fejvadász, akkor is oda kell menned, de a barátkozás helyett inkább a tüzérségé lesz a főszerep. Én a magam részéről Lucy-t választottam - ki tudna ennek a lila hajnak ellenállni?

Tehát ebben a verzióban menj el az autóárushoz a Hysteria Hall mellett, a föld alatti csatornákon keresztül. Ha kilépsz a garázsból, Lucy már vár majd. Menjetek be együtt, beszélj a tolókocsis kereskedővel. Menjetek fel a tetőre - itt le kell lőnöd Crystal-t. Vissza kell menned a földszintre, majd aktiválni a konzolt. Miután az autó lezuhant, le kell másznotok a létrán két szintet is - itt lesz az autó, mely kivezet a nyomasztó városból, egy szebb, egy jobb világ felé, kéz a kézben, bele a rózsaszín naplementébe…

 

HuBa

 

[...The Matrix has you...]

 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Beszélgessünk :Đ
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
mp3
 
Számláljunk!
Indulás: 2004-09-13
 
HoldFázisok


moon phases
 
 
      
     

mp3
 

Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!